Kariera
Nie czekaj
ACPAC Biuro Rachunkowe od kilkunastu lat cieszy się zaufaniem wśród klientów. Obsługujemy firmy działające w różnorodnych branżach. Współpracujemy z prawnikami, doradcami podatkowymi i biegłymi rewidentami. Prowadzimy również działalność szkoleniową. Inwestujemy w rozwój naszych Pracowników.
Nie czekaj – dołącz do naszego zespołu i już dziś zainwestuj w rozwój swoich kompetencji.
Aktualnie poszukujemy:
Aktualnie nie prowadzimy rekrutacji
Dyrektor zarządzający / operacyjny
Miejsce pracy: Łódź.
• Minimum 5-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku managerskim/dyrektorskim w małych i średnich firmach (z podobnego sektora),
• Wykształcenie wyższe magisterskie,
• Udokumentowane sukcesy zawodowe w zakresie zarządzania organizacją,
• Skuteczność w negocjacjach biznesowych,
• Umiejętność strategicznego i analitycznego myślenia,
• Zdolności przywódcze oraz umiejętność budowania zaangażowania w zespole,
• Konsekwencja w działaniu z nastawieniem na realizację wyznaczonych celów,
• Samodzielność i umiejętność rozwiązywania problemów,
• Umiejętność podejmowania szybkich decyzji oraz elastyczne podejście do zmian,
• Prawo jazdy kat. B.
Księgowa/Księgowy
Miejsce pracy: Łódź.
• Księgowanie faktur zakupu i sprzedaży,
• Księgowanie wyciągów bankowych,
• Prowadzenie rozliczeń RMK,
• Uzgadnianie sald kont księgi głównej,
• Naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac,
• Przygotowywanie sprawozdań do GUS,
• Udział w procesie zamknięcia miesiąca/roku.
Samodzielny księgowy
Miejsce pracy: Łódź.
• Prowadzenie ksiąg handlowych dla Klientów biura zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i ustawą o rachunkowości,
• Rozliczanie podatkowej księgi przychodów i rozchodów,
• Weryfikacja dokumentów księgowych pod względem formalno-rachunkowym i podatkowym,
• Sporządzanie sprawozdań finansowych wg krajowych standardów rachunkowości,
• Terminowe sporządzanie deklaracji podatkowych oraz sprawozdań i raportów dla Klientów biura,
• Kontakt i współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, GUS, audytor, banki itp.).
Specjalista ds. kadr i płac
Miejsce pracy: Łódź.
• Prowadzenie dokumentacji pracowniczej (prowadzenie akt osobowych, sporządzanie umów o pracę, aneksów, świadectw pracy, zaświadczeń itp.),
• Sporządzanie umów cywilnoprawnych,
• Rozliczanie czasu pracy,
• Nadzór nad terminowością szkoleń BHP, orzeczeń lekarskich,
• Naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac,
• Sporządzanie deklaracji ZUS, PFRON, PIT, IFT, GUS,
• Ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych.
Dyrektor zarządzający / operacyjny
Miejsce pracy: Łódź.
• Minimum 5-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku managerskim/dyrektorskim w małych i średnich firmach (z podobnego sektora),
• Wykształcenie wyższe magisterskie,
• Udokumentowane sukcesy zawodowe w zakresie zarządzania organizacją,
• Skuteczność w negocjacjach biznesowych,
• Umiejętność strategicznego i analitycznego myślenia,
• Zdolności przywódcze oraz umiejętność budowania zaangażowania w zespole,
• Konsekwencja w działaniu z nastawieniem na realizację wyznaczonych celów,
• Samodzielność i umiejętność rozwiązywania problemów,
• Umiejętność podejmowania szybkich decyzji oraz elastyczne podejście do zmian,
• Prawo jazdy kat. B.
Księgowa/Księgowy
Miejsce pracy: Łódź.
• Księgowanie faktur zakupu i sprzedaży,
• Księgowanie wyciągów bankowych,
• Prowadzenie rozliczeń RMK,
• Uzgadnianie sald kont księgi głównej,
• Naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac,
• Przygotowywanie sprawozdań do GUS,
• Udział w procesie zamknięcia miesiąca/roku.
Samodzielny księgowy
Miejsce pracy: Łódź.
• Prowadzenie ksiąg handlowych dla Klientów biura zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i ustawą o rachunkowości,
• Rozliczanie podatkowej księgi przychodów i rozchodów,
• Weryfikacja dokumentów księgowych pod względem formalno-rachunkowym i podatkowym,
• Sporządzanie sprawozdań finansowych wg krajowych standardów rachunkowości,
• Terminowe sporządzanie deklaracji podatkowych oraz sprawozdań i raportów dla Klientów biura,
• Kontakt i współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, GUS, audytor, banki itp.).
Specjalista ds. kadr i płac
Miejsce pracy: Łódź.
• Prowadzenie dokumentacji pracowniczej (prowadzenie akt osobowych, sporządzanie umów o pracę, aneksów, świadectw pracy, zaświadczeń itp.),
• Sporządzanie umów cywilnoprawnych,
• Rozliczanie czasu pracy,
• Nadzór nad terminowością szkoleń BHP, orzeczeń lekarskich,
• Naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac,
• Sporządzanie deklaracji ZUS, PFRON, PIT, IFT, GUS,
• Ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych.
Jeśli chcesz pracować w księgowości, do Twoich obowiązków będzie należało:
- Prowadzenie ksiąg rachunkowych dla jednego/kilku klientów biura zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i ustawy o rachunkowości.
- Weryfikacja dokumentów księgowych pod względem formalno-rachunkowym i podatkowym.
- Sporządzanie sprawozdań finansowych wg krajowych standardów rachunkowości.
- Terminowe sporządzanie deklaracji podatkowych oraz sprawozdań i raportów dla klientów biura.
- Kontakt z instytucjami zewnętrznymi (US, GUS, itp.).
- Współpraca z instytucjami zewnętrznymi (audytor, urzędy, banki).
Oczekiwania wobec kandydatów:
- Minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku Księgowego/Głównego Księgowego – warunek konieczny.
- Wykształcenie wyższe (ekonomia, rachunkowość) - mile widziane.
- Bardzo dobra, praktyczna znajomość oraz umiejętność zastosowania zagadnień ustawy o rachunkowości.
- Znajomość obowiązujących przepisów podatkowych (np. PDOP, PDOF, VAT, podatki lokalne).
- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera.
- Znajomość systemów finansowo-księgowych (preferowane programy: SAP, COMARCH - Optima/CDN-XL, Asseco SOFTLAB, Symfonia itp.).
Jeśli chcesz pracować w kadrach/płacach do Twoich obowiązków będzie należało:
- prowadzenie dokumentacji pracowniczej,
- sporządzanie umów cywilnoprawnych,
- rozliczanie czasu pracy,
- naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac,
- sporządzanie deklaracji ZUS, PFRON, PIT, IFT, GUS
Oczekiwania wobec kandydatów:
- minimum 2-3 letnie doświadczenie na samodzielnym stanowisku w dziale kadrowo-płacowym,
- znajomość przepisów Kodeksu Pracy i Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych,
- znajomość programu Płatnik,
- systematyczność, dokładność i terminowość w wykonywaniu powierzonych obowiązków,
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera,
- znajomość programów kadrowo-płacowych – preferowany program - COMARCH ERP Optima
Dlaczego warto
pracować w ACPAC:
Chcesz z nami pracować?