Kariera w ACPAC

Biuro rachunkowe ACPAC obsługuje znane firmy z województwa łódzkiego oraz mazowieckiego. Naszymi partnerami są prawnicy, doradcy podatkowi, biegli rewidenci.
Prowadzimy również działalność szkoleniową. Inwestujemy w rozwój naszych Pracowników.


Nie czekaj – dołącz do naszego zespołu i już dziś zainwestuj w rozwój swoich kompetencji.


CZYM BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAĆ?

  • prowadzeniem ksiąg handlowych dla jednego/kilku klientów biura zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i ustawy o rachunkowości
  • weryfikacją dokumentów księgowych pod względem formalno-rachunkowym i podatkowym
  • sporządzaniem sprawozdań finansowych wg krajowych standardów rachunkowości.
  • terminowym sporządzaniem deklaracji podatkowych oraz sprawozdań i raportów dla klientów biura
  • kontaktami z instytucjami zewnętrznymi (US, GUS, itp.).
  • współpracą z instytucjami zewnętrznymi (audytor, urzędy, banki)

Kariera Zespół ACPAC Biuro Rachunkowe

Dlaczego warto PRACOWAĆ W ACPAC

OCZEKIWANIA WOBEC KANDYDATÓW

  • minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku Samodzielnego księgowego/Głównego Księgowego – warunek konieczny
  • wykształcenie wyższe (ekonomia, rachunkowość)
  • bardzo dobra, praktyczna znajomości oraz umiejętność zastosowania zagadnień ustawy o rachunkowości
  • znajomość obowiązujących przepisów podatkowych (np. PDOP, PDOF, VAT, podatki lokalne)
  • bardzo dobrej znajomości obsługi komputera
  • znajomość systemów finansowo-księgowych (preferowane programy: SAP, COMARCH- Optima/CDN-XL, SOFTLAB, Symfonia itp.)