Kariera w ACPAC
Biuro rachunkowe ACPAC obsługuje znane firmy z województwa łódzkiego oraz mazowieckiego. Naszymi partnerami są prawnicy, doradcy podatkowi, biegli rewidenci.
Prowadzimy również działalność szkoleniową. Inwestujemy w rozwój naszych Pracowników.
Nie czekaj – dołącz do naszego zespołu i już dziś zainwestuj w rozwój swoich kompetencji.
CZYM BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAĆ?
- prowadzeniem ksiąg handlowych dla jednego/kilku klientów biura zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i ustawy o rachunkowości
- weryfikacją dokumentów księgowych pod względem formalno-rachunkowym i podatkowym
- sporządzaniem sprawozdań finansowych wg krajowych standardów rachunkowości.
- terminowym sporządzaniem deklaracji podatkowych oraz sprawozdań i raportów dla klientów biura
- kontaktami z instytucjami zewnętrznymi (US, GUS, itp.).
- współpracą z instytucjami zewnętrznymi (audytor, urzędy, banki)

Dlaczego warto PRACOWAĆ W ACPAC
OCZEKIWANIA WOBEC KANDYDATÓW
- minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku Samodzielnego księgowego/Głównego Księgowego – warunek konieczny
- wykształcenie wyższe (ekonomia, rachunkowość)
- bardzo dobra, praktyczna znajomości oraz umiejętność zastosowania zagadnień ustawy o rachunkowości
- znajomość obowiązujących przepisów podatkowych (np. PDOP, PDOF, VAT, podatki lokalne)
- bardzo dobrej znajomości obsługi komputera
- znajomość systemów finansowo-księgowych (preferowane programy: SAP, COMARCH- Optima/CDN-XL, SOFTLAB, Symfonia itp.)